החברה לבידור ובילוי החברה לבידור ובילוי חולון

 
 
דרושים 

דרושים לחברה לבידור ולבילוי (חולון) בע"מ:

  • מצילים
  • מפעילי בריכה
  • עובדי אחזקה
  • גננים
  • חשמלאי מוסמך
  • מפעיל בריכה
  • סייעות לצהרונים

לשליחת קו"ח לחצו כאן
לפרטים נוספים: 03-6506548

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


מכרז

מנהל/ת לביה"ס לאמנות תיאטרון הבובות

היקף מישרה: 100%

תיאור התפקיד : שותפות בגיבוש החזון האמנותי והפדגוגי של ביה"ס לאמנות תיאטרון הבובות, כנגזרת מחזון מרכז תיאטרון בובות והוצאתו לפועל:

1.   גיבוש ובניית התוכן הלימודי של ביה"ס דרך קורסים, מסגרות יזמות ותכניות אמנותיות ופדגוגיות,
עבודה משותפת עם רכזות המסלולים והבאת תכנים לעיון ואישור הנהלת מרכז תיאטרון בובות.

2.      איתור מרצים, בחירתם וניהולם.

3.      גיבוש תכניות העבודה של ביה"ס, אחריות על קביעת יעדים ופיקוח על העמידה בהם.

4.      ניהול שיווק ביה"ס: אחריות על יצירת תכנים , מעקב וניתוח תהליכי השיווק.

5.      יצירת שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים רלוונטיים בארץ ובחו"ל וסיוע בבניית שת"פ עם גורמים ממסדיים וחוץ ממסדיים לפיתוח ביה"ס.

6.      שותפות, אחריות ויוזמה בכל הקשור להגשת וניסוח בקשות תמיכה מגופים רלוונטיים.

7.      מחויבות למדיניות, תכניות העבודה והחלטות הנהלת מרכז תיאטרון בובות חולון,


דרישות התפקיד
:

השכלה :

יתרון לבעלי השכלה אוניברסיטאית רלוונטית וניסיון ניהולי מוכח, בתחום תיאטרון הבובות, התיאטרון האלטרנטיבי, החזותי והניסיוני או בתחומים אמנותיים מקבילים (תיאטרון, מוסיקה, מחול, וידאו, אמנות פלסטית)

ניסיון מקצועי :

1.      ניסיון עשיר, מוכח ומוצלח בבניית תכנים אמנותיים ופדגוגיים וניהולם בהיקף משמעותי ולאורך זמן, עבור מוסד בהיקף דומה לביה"ס ובעל רלוונטיות לרוחו.

2.      ניסיון מוכח בהובלת יוצרים, מרצים וסטודנטים.

3.      היכרות עם העשייה העכשווית ועם אמנים בתחום תיאטרון הבובות בארץ ובעולם.

4.   ניסיון בעבודה מערכתית ומול רשות מוניציפלית, גופי תרבות ומוסדות ציבוריים בארץ ובחו"ל. 
יתרון לבעלי קשרים רלוונטיים.
 

כישורים אישיים:

1.      ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.

2.      שליטה ויכולת עבודה בשפה האנגלית (שפה נוספת – יתרון).

3.      יכולת יזמית ושיווקית.

4.      יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

5.      יכולת עבודה תחת לחץ בשילוב אסרטיביות.

6.      יכולת הנעת והובלת עובדים לביצוע משימות.

7.      יוזמה, כושר תכנון וניהול מוכח.

8.      יכולת ניהול מו"מ.

9.      יכולת ניהול וניתוח תקציב

10.  יישומי מחשב (אופיס)

 המשרה מיועדת לבני שני המינים

 דרישות התפקיד מפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז. 

לשאלות ובירורים: אחו כהן, מרכז תיאטרון בובות, 03-6516848.

מועמדים העונים לתנאי הסף רשאי להגיש קורות חיים בצירוף תעודות / אישורים הרלוונטיים 
למייל: 
chene@reh.co.il  או במעטפה סגורה לתיבת המכרזים, במשרדי הנהלת החברה לבידור ולבילוי,  לא יאוחר מיום שני , 2.10.2017 בשעה 12:00.  
לשאלות ובירורים: אחו כהן, מרכז תיאטרון בובות, 03-6516848.

רק המתאימים יוזמנו לראיון.


למען הסר כל ספק, יובהר כי החברה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל ובכלל זה: לימודים נוספים / תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום, ניסוח מסמך עמדה וכיו"ב. 
** המכרז מנוסח  בלשון זכר, אך פונה לנשים ולגברים כאחד
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מכרז
לתפקיד מנהל קרית הספורט

היקף מישרה: 100%


תיאור התפקיד

ניהול כללי של קרית-הספורט על כל תחומי פעילותה הכוללת: אצטדיון כדורגל מרכזי, שלושה מגרשי אימונים ומרכז הספורט האתגרי הפועל במתחם אחריות כללית וישירה כמפורט להלן:
· הכנת תכניות עבודה רב שנתית ותקופתית והכנת תקציב להפעלת האצטדיון ופיקוח על ביצועם.
· תכנון והוצאה אל הפועל של אחזקה, שיקום ושיפוץ האצטדיון ומגרשי האימונים.
· שירות, בסיוע גורמי החברה המקצועיים.
· ניהול מערך הרכש והצטיידות האצטדיון ובדיקת כל החשבונות המוגשים בגין ביצוע עבודות או קבלת שירותים אות טובין.
· הפעלה, הנחייה וליווי הקבלנים המתחזקים את האצטדיון ומגרשי האימונים.
· פיקוח ובקרה מנהלית ומקצועית על צוות העובדים הכפופים לו.
· קשר רציף, קבוע ומקצועי עם נציגי קבוצות הכדורגל העירוניות המשתמשות במתקנים לצורך תיאום צרכיהם ויישום נהלי השימוש.
· יוזמה בשיפור התשתיות ותנאי המשתמשים באצטדיון ומגרשי האימונים, שחקנים וצופים.
· טיפול בפניות / תלונות, בכל הקשור לעבודת האצטדיון.
· ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית מנהל המחלקה לספורט.

דרישות התפקיד:


השכלה :
תואר אקדמי מושלם ממוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המל"ג – חובה
בוגר קורס "ניהול ותפעול מחלקות ומתקני ספורט של מכון וינגייט – יתרון.
3 שנות ניסיון בניהול מרכזי ספורט, מתקני ספורט או מבנים המשרתים קהל בסדר גודל של 3,000 איש ומעלה – יתרון.


ניסיון מקצועי :


ניסיון ניהולי מוכח ומוצלח במשך 3 שנים לפחות בתחומי תקציב, ביצוע משימות וניהול צוות עובדים.
ידע וניסיון בתפעול תחומים של בטיחות, מערכות חשמל, מיזוג אינסטלציה, בניין, כיבוי אש- יתרון.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות כולל סופי שבוע וחגים.


כישורים אישיים:


1. ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
2. יוזמה, כושר תכנון וניהול מוכח.
3. יכולת ניהול מו"מ.
4. יישומי מחשב (אופיס)
5. יכולת הנעת והובלת עובדים לביצוע משימות.


המשרה מיועדת לבני שני המינים


דרישות התפקיד מפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז.

מועמד/ת העונה לתנאי הסף רשאי/ת להגיש קורות חיים בצירוף תעודות / אישורים הרלוונטיים במעטפה סגורה לתיבת המכרזים, במשרדי הנהלת החברה , לא יאוחר מיום רביעי, 15.8.2018 בשעה 10:00.

למען הסר כל ספק, יובהר כי החברה רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל ובכלל זה: לימודים נוספים / תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.




 


מפת האתר

יצירת קשר
נשמח לענות לכל שאלה.

החברה לבידור ובילוי חולון.
רח' הר הצופים, קרית שרת
חולון ת.ד 5132 מיקוד 58492

טלפון : 03-5582050
פקס : 03-5599411
headoffice@reh.co.il


כניסה לעובדים

רח' הר הצופים, קרית שרת חולון ת.ד 5132 מיקוד 58492 טלפון : 03-5582050 פקס : 03-5599411 דוא"ל : headoffice@reh.co.il