הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אנו משקיעים רבות בהנגשת אתר האינטרנט ורואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל גולשינו, לרבות לאנשים עם מוגבלויות. על פי נתוני הלמ”ס, חיים בישראל למעלה מ 1,600,000 אנשים עם מוגבלויות בדרגות שונות.

הנגשת אתרי אינטרנט מסייעת לאוכלוסיות הבאות:

• אנשים עם מוגבלויות ראייה: בעלי עיוורון מוחלט, לקויות ראייה ועיוורון צבעים וגוונים ואנשים מרכיבי משקפיים.

• אנשים עם מוגבלות פיזית, בעלי קשיים מוטוריים בידיים המקשים על תפעול העכבר.

• אנשים עם מוגבלות שמיעה הזקוקים לכתוביות בזמן צפייה בסרט וידאו.

• אנשים עם קשיים נוספים כגון: קשיי קריאה, אנשים עם מוגבלות קודנטיבית, לקויי למידה ועוד.

אין ספק כי צריכת המידע מרשת האינטרנט הולכת וגוברת בקצב מדהים בכל רובד בחיינו. אתר אינטרנט נגיש יסייע בגלישה ובצריכת מידע ושירותים לאנשים עם מוגבלויות כמו גם לקהלי מטרה נוספים.

אנו משתמשים באתר זה ברכיב עזר (יישומון גרפי) להנגשת אתרים המשווק על ידי LiveDns ומיועד לסייע בהנגשת אתר האינטרנט על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כפי שמוגדרת ב:

W3C’s Web Content Accessibility Guidelines 2.0.

דגשים בהנגשת אתר האינטרנט:

בהנגשת אתר אינטרנט זה שמנו דגש על יישום הסעיפים הבאים לפחות:

• התאמה לקורא מסך

• ניווט מקלדת

• חסימת הבהובים

• מונוכרום

• ניגודיות כהה

• ניגודיות בהירה

• הגדלת גופן

• הקטנת גופן

• גופן קריא

• סמן גדול לבן

• סמן גדול שחור

• חלונית הגדלה

• הדגשת קישורים

• הדגשת כותרות

• תיאור לתמונות

• דילוג לתוכן מרכזי

• דילוג לתפריטים

סייגים לנגישות:

האתר הינו אתר דינמי הכולל מערכות הזנת תוכן שונות הפועלות בשיטת WYSIWYG. ייתכן מצב בו חלקים מסוימים בדפי תוכן דינמיים יכללו רכיבים שיישומון ההנגשה לא הצליח להנגיש בצורה מלאה ותידרש התערבות בקוד האתר. אם נתקלתם במקרה שכזה, נודה לכם על יצירת קשר עימנו כדי שנתקן את הנדרש בהקדם האפשרי. (יש להכניס לינק לדך יצירת קשר או למייל לפניות) כמו כן, ייתכן והאתר מציג תוכן גם מאתרים אחרים שטרם הונגשו ואיננו יכולים להיות אחראים לתוכן צד ג’, אך נשמח לקבל הערותיכם ולפנות לצדדים שלישיים ולהסב תשומת ליבם לנושא.

פנייה בנושא נגישות

פניות בנושא נגישות באתר האינטרנט שלנו, שאלות או הבהרות והצעות נוספות תוכלו להפנות אלינו באמצעות דף יצירת הקשר באתרנו או באמצעות טופס ההתקשרות הקיים בתצורת כפתור ‘שלח משוב’ בתחתית ברכיב ההנגשה.

הסדרי נגישות ימית (מטה החברה לבידור ולבילוי חולון בע”ימ):

  • עובדי ימית הודרכו למתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות.
  • חניות נכים מסומנות ממוקמות בסמוך לכניסה הראשית לימית ולכניסת המנויים.
  • הכניסות והיציאות לימית מונגשות לרבות כבש (רמפה) ומאחזי יד.
  • קופות נגישות הכוללות מדף מתקפל כיסא נגיש ומערכת לולאת השראה.
  • בכניסה הראשית לימית – קופה נפרדת לזכאים לפטור מהמתנה בתור
  • בדלפקי השירות הותקנו לולאות השראה עבור לקויי השמיעה.
  • בשטחי ימית הותקנו רמפות ושילוט הכוונה.
  • בימית מערכת הכוונה קולית עבור לקויי ראיה.
  • במלתחות “השלום” ומנויים תשעה תאי שירותים נגישים בחלוקה לפי מגדר

    (ארבעה לנשים / ארבעה לגברים/ אחד משותף).

  • במלתחות “השלום” ומנויים ארבעה תאי רחצה נגישים

  • במספר מקומות בימית עמדות מתקני מים צוננים (קולרים) נגישים.
  • משרד ימית נגיש וכולל: כניסה נגישה, לולאת  השראה וכיסאות נגישים.
  • בבריכה מנוף לצורכי כניסה ויציאה מהבריכה המקורה.
  • סימון אזהרה על חלונות ודלתות מזכוכית עבור לקויי ראיה.
  • שילוט הכוונה למרחב מוגן, שירותים, מקלחות וכדומה.
  • בימית מעלית נגישה לקומה השנייה של המבנה (משרדים, חדר כושר וספא).
  • בחדר הכושר לולאת השראה ומדף מתקפל.
  • במשרדים תיקיית נהלי נגישות השירות.
  • המדרגות מסומנות בפס ניגוד חזותי / מישושי הכולל מאחז יד עבור לקויי ראיה.
  • בשטחי ימית רמפות ומאחזי יד.

פנייה בנושא נגישות:

פניות בנושא נגישות באתר האינטרנט שלנו, שאלות או הבהרות והצעות נוספות תוכלו להפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר באתרנו.

לכל פנייה ושאלה יש לפנות לטלפון: 03-5582050 | headoffice@reh.co.il